top of page
תמונת הסופר/תנדל"ן בולנסיה

מה לברר לפני שקונים נכס בספרד - חוקים, מיסים ומה שביניהם.

עודכן: 20 במאי


 

חוקים ומיסים על נכסים בספרד, 2018
קניית_נדלן_בולנסיה_ספרד_2018_מיסים

אחד מהדברים הכי חשובים לפני שמשקיעים מאות אלפי שקלים בנכס להשקעה בולנסיה, ספרד הוא להכיר עד שכמה יותר את החוקים המקומיים בספרד ובעיקר את המיסוי שיחול עליכם ברכישת נכס נדל"ן להשקעה ומהו המס שתשלמו עליו בסוף שנת ההשכרה שלו.


נדל"ן בולנסיה מכירה בכך שכיום אין כבר חוק גנרי שחל על כל השכירים או על כל העצמאים.


חוקי המס באירופה וישראל שונו והשתכללו מאוד בשנים האחרונות, נחתמו הסכמי מס חדשים בין המדינות, שונו הגדרות המס לגבי תושבות, מקור הכסף, החבות לשלם מס במדינת המקור או במדינת התושבות, אמנות של כפל מס, זכויות קיזוז הוצאות ועוד ועוד.


אנחנו ממליצים מאוד, לכל מי שמתכוון להשקיע בנדל"ן באירופה לברר היטב מהו המצב המשפטי הנוכחי שלו בישראל, מהן החבויות מס שלך כדי שעם המידע הזה תפגש עם רו"ח ספרדי ותוכל לומר לו בבטחה מהו מצבך המיסוי במדינת התושבות שלך.


אתם בטח יודעים שאי ידיעת החוק אינה פוטרת. אז גם בספרד חל אותו כלל. ואם תחשבו לטעון כי לא ידעתם, זה לא יעניין אף אחד.


ייעוץ מס פרטני - נכון שעולה כסף, אבל חוסך לכם הון. כי רק כך תוכלו לתכנן - חוקית, את הדרך הנכונה לרכוש את הנדל"ן להשקעה בספרד.


לעולם אל תסתמכו על המלצה ממישהו שאינו מצוי ומכיר את כל הפרטים הקטנים של העסק שלכם ושל המצב הייחודי שבו אתם נמצאים.


בספרד אפשר לקבל ייעוץ משפטי ומיסויי במחירים מאוד אטרקטיביים, ייעוץ אובייקטיבי ודיסקרטי, במחירים של בין 350 אירו ל 500 אירו. זו ההוצאה הכי חשובה מבחינתכם, ואסור להסתמך על אף מומחה נדל"ן שאינו רו"ח מקומי!


נדל"ן בולנסיה מעניקה, באמצעות משרד עורכי הדין שלה ורואי החשבון שלה ייעוץ מס וייעוץ משפטי פרטני בהתאם לעסקה שאתם מתכוונים לבצע.


פנו אלינו לפני שיהיה מאוחר - כבר עזרנו לעשרות להמנע מקנסות ועיצומים של רשויות המס בספרד!




46 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page